joi, 15 decembrie 2011

Magia şi aşa-numitele vrăjitoare ţigănci

Am citit azi pe internet un articol cu titlul Ce palate şi-au tras vrăjitoarele din banii vedetelor păcălite! unde se scrie despre ţigăncile din România (cele destul de deştepte sa înşele oamenii aflate în necaz) că şi-au construit adevărate palate din banii „clienţilor” pe care îi înşelau la drumul mare. După ce îi racolau în urma unor emisiuni televizate, „vrăjitoarele” reuşeau să-i convingă să le cedeze locuinţele sau maşinile. 

Am sunat un vraci, pe nume Iancu, pe care am avut ocazia sa-l cunosc în Croaţia, când ţinea un seminar despre magie. Nici chiar în magia neagră (şi acum mă refer la magie adevărată) nu se face aşa ceva spunea el la telefon. „Lucrările trebuie plătite, ca să aibă efect, dar ce fac aceste panarame este jaf organizat”- continua el. - „Din acest motiv fac turnee internaţionale şi nu prea practic magie în România. Acasă magia este sinonima înşelăciunii din cauza ţigăncilor, ca Cireşica, Rodica Gheorghe, Brăţară Buzea, Maria Câmpina etc. Toţi au o renume dubioasă şi fiecare a avut deja mai multe cazuri penale. Iar acum se alătură lor Sidonia, Melissa şi Vanessa.” - încheia convorbirea. (ultimele două fiind cele, care l-au înşelat pe Oana Zăvoreanu - n.r.)

Ca ziarist, nu am stat pe gânduri după convorbirea cu vraciul Iancu, ci am făcut o anchetă rapidă, folosindu-mă de relaţiile mele de la poliţie şi dintr-adevăr am aflat, că toate aceste „vrăjitoare renumite” deja au fost anchetaţi de poliţie şi parchet. Mă întreb eu cum de au oamenii încredere în aceste „vrăjitoare renumite”, nu citesc ce scriu ziarele, ce se spune la televizor sau nu caută pe internet? 

Nu puteam să stau liniştit şi am dat căutare la căteva cuvinte cheie, după cum urmează:
1. Vrăjitoarea Maria Câmpina - pe prima pagina am găsit articole, cum soţul dânsei, Trăienică Pandeluş este suspectat de folosirea actelor false, de înşelăciune imobiliară încă din 2002.

2. Vrăjitoarea Sidonia - soţul Sidoniei este acuzat de tâlhărie şi sechestrare de persoane, iar fiii acesteia sunt acuzaţi de şantaj şi cămătărie. Soţul Sidoniei este monitorizat într-un dosar privind furtul a 200 de maşini de lux, iar Sidonia a escrocat cântăreaţa Emmy şi este în urmărire penală fiindcă a încercat să mituiască procurorul care se ocupă de cazul soţului său şi fiilor săi.

Soţul Sidoniei era acuzat de tâlhărie şi sechestrare de persoane, iar fiii acesteia erau acuzaţi de şantaj şi cămătărie. Soţul Sidoniei era monitorizat într-un dosar privind furtul a 200 de maşini de lux. - See more at: http://www.b365.ro/vrajitoarea-sidonia-i-sora-ei-condamnate-la-inchisoare-pentru-dare-de-mita_192300.html#sthash.0Lxv3PjC.dpuf
3. Vrăjitoarea Brăţară Buzea -  la o percheziţie la Brăţară Buzea poliţiştilor le-a trebuit un camion, ca să poată transporta lucrurile confiscate. Familia sa, dar mai ales fiul ei e acuzat că a comandat electrocasnice pe Internet, iar când acestea ajungeau la destinaţie, şoferul care le transporta era tâlhărit. Casa mamei era folosită ca depozit pentru pradă. Din păcate, Brăţara n-a văzut în globul de cristal că poliţia era deja pe fir.

4. Vrăjitoarea Rodica Gheorghe -soţul este anchetat din cauza unor afaceri ilegale şi evaziune fiscală. Ea este anchetată ca tăinuitoare şi evaziune fiscală. În acelaşi timp are dosar, fiindcă de-a lungul anilor au fost depuse mai multe plângeri pe numele femeii pentru înşelăciune.
e-a lungul anilor au fost depuse mai multe plângeri pe numele femeii pentru înşelăciune

Citeste mai mult: adev.ro/miyzz9
Soţul Sidoniei era acuzat de tâlhărie şi sechestrare de persoane, iar fiii acesteia erau acuzaţi de şantaj şi cămătărie. Soţul Sidoniei era monitorizat într-un dosar privind furtul a 200 de maşini de lux. - See more at: http://www.b365.ro/vrajitoarea-sidonia-i-sora-ei-condamnate-la-inchisoare-pentru-dare-de-mita_192300.html#sthash.0Lxv3PjC.dpuf

5. Vrăjitoarea Cireşica şi/sau Cerasela - „numai” două dosare paralele pentru înşelăciune. Comparativ cu celalalte escroace, chiar are harul de a evita marile probleme.


În timp ce căutam, am găsit ceva interesant: chiar şi escroacele se zbat pentru clienţi pe care pot să-i înşele! Ca să înţelegeţi, am copiat mai jos textul:
MA NUMESC MARIA SUNITA DIN PLOIESTI SUNT VRAJITOARE AS DORI SA O CONTRAZIC PE DOAMNA RODICA PENTRU CA SPUNE DINSA CA ESTE CEA MAI BUNA VRAJITOARE EU NU CRED CA ESTE IN STARE SA FACA APSOLUT NIMIC ,NU ARE NICI UN HAR APELATI LA MINE SI EU VA POT AJUTA TELEFON 0746 XXXXXX

La urmă am lăsat un blog, unde m-am amuzat citind, că vrăjitoarele ne salvează... da, aţi ghicit, este vorba şi de ţigăncile mai sus menţionate şi de altele care nu sunt aşa de „renumite”, dar deja se circulă despre ele că sunt escroace...

Concluzia mea este, că dacă cineva caută un vraci sau o vrăjitoare să-şi facă timp să verifice ce se scrie despre persoana respectivă. Fiindcă despre adevăraţi magicieni se scrie mai des de bine, şi nu de rău. Chiar am verificat acest lucru, şi am căutat despre vraciul Iancu. Interesant, am găsit numai de bine... restul să decideţi dumneavoastră, dragi cititori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu