joi, 22 noiembrie 2012

„Peştele vrăjitoarelor”, Marian Deaconu

Am mai scris odată despre persoana în cauză. Atunci încă aveam dubii, că cineva face reclamă intenţionată la vrăjitoare, nu la cele reale, ci la înselătoarele, la aşa-numitele vrăjitoare ţigănci. Şi iată, avem dovada... 

Acest director la Roxo România, care nu este înregistrat în nici un judeţ al ţării, are o afacere profitabilă pe internet. Ajută ţigăncile - contra unei taxe de apariţie sau listare - să-şi găsească victimele naive.
Presupun, că acest om nu are inimă, dacă face asa ceva cu persoanele cu probleme. Am anchetat un pic şi am aflat, că domnul în cauză este redactor şef la apariţii ca Destine adevărate, Patima etc. Totodată, este autorul cărţi Ascensiunea şi decăderea lui Napoleon. Am găsit cartea şi am inceput să-l citesc, dar ma deranja limbajul, parcă era scris pentru copii de clasa a 7-a sau a 8-a de un licean. Iar aşa nici nu mă miră, că nu a avut succes deloc... Poate asta era motivul, din cauza căreia a început să lucreze cu vrăjitoare. Bani frumoşi pentru un pic de reclamă. Mai ales, că toate vrăjitoarele propulsate de acest domn pe internet, au avut sau au probleme cu legea. După ce a părăsit (presupunerea mea) portalul vrăjitoarelor (www.vrajitoare.eu) despre care vorbea într-un interviu a creat propriul site de ţigănci (www.vrajitoarero.com) unde apar dubioasele doamne, care habar n-au de magie. Scriu asta cu sufletul împăcat, fiindcă am sunat pe fiecare doamnă şi am pus nişte întrebări despre magie elementară. Ce credeţi a putut să-mi răspundă măcar una? Normal, că nu. Nici nu înţeleg cum a putut să scrie Cireşica cărţi despre magie, când habar n-are despre. Sunt sigur, că la scris altcineva în numele ei (pentru bani frumoşi mă gândesc). După puţină căutare pe google am găsit un video YouTube, care mi-a confirmat părerea. Cum poate scrie mai multe cărţi cineva, care habar n-are nici despre citire, folosirea calculatorului etc. Dar acest aspect m-a luminat, ca cât de bine le-a picat acest Marian Deaconu, care a devenit „peştele” vrăjitoarelor.

S-a pus pe treabă, şi dacă nu s-a putut cu Witch Tv, a făcut un site cu videouri (www.spirit-tv.ro), dar a uitat. să verifice, ca acest nume este marcă înregistrată de un post de televiziune din Spania. Sau a făcut intenţionat, ca să creadă lumea, că este vorba de acelaşi post.


Concluzia mea este, că acest Marian Deaconu ajută fără scrupule la înşelarea oamenilor şi poate ajunge cineva să facă şi împotriva lui plângere pentru înlesnirea înşelăciunii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu